2015. október 16., péntek

Lapozgató: online kiadványok a hétvégére

Gondolom semmi meglepő nincs abban, ha azt mondom, magyar nyelvű ingyenesen elérhető online horgolós kiadványok nincsenek. Legalábbis én nem találtam meg őket. A külföldi kiadványok számát tekintve viszont azt is el kell mondanom: Magyarországon (horgolt) babacipőben jár a "horgolt sajtó" :) Én most csak az issuu.com-on nézelődtem, de rengeteg olyan kiadványt, magazint találtam, amikben leírások, minták, ötletek találhatóak. Ezek közül ajánlok néhányat a hétvégére. Elsősorban angol nyelvű kiadványok, de azoknak is érdemes megnézegetni őket, akik nem értik ezeket a nyelveket, mert sok tartalmaz rajzos leírást ("kottát" - ahogy sokan nevezik). A magazinokat a képekre kattintva érhetitek el.

Az első a "Crocheting for Dummies", számomra nagyon szimpatikus könyvecske. Instrukciókat tartalmaz az alapoktól a kész darabokig. Van benne szó pálcákról, eszközökről, fonalakról, blokkolásról, díszítésről, jótékonyságról stb.


Van itt néhány mintagyűjtemény is.

Robyn Chachula: Crochet Stiches. Visual Encyclopedia


Darla Sims: 100 Quick&Easy Crochet Stiches


Erika Knight: Crochet stich motifs


Edie Eckman: Beyond the square. Crochet motifs.


Találtam néhányat, amelyik kimondottan dekorációs darabokkal, használati tárgyakkal foglalkozik.

Brett Bara (szerk.): Crochet at home


V.A.: DIY home decor


V.A.: Welcome to our home


+1 Azoknak, akik már készülnek a karácsonyra :)


Még több horgolós lapozgató: http://issuu.com/search?q=crochet
Kellemes nézelődést, munkálkodást a hétvégére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése