2015. október 14., szerda

Inspirációk: Horgolt ékszertartó

Rengeteg fülbevalóm van. A sálak mellett a fülbevalók azok, amikért megveszek. Ha olyan helyen járok, mindig megnézem a kínálatot, és természetesen nem is lennék nő, ha nem távoznék minden alkalommal valamivel a kezemben. Az albérletben, ahol korábban laktunk mindig szem előtt voltak. A szobaajtóra egy finom szövésű kendőt rögzítettem, és arra akasztgattam fel őket. Amikor megvettük a házunkat, sajnos se helyem, se módom nem volt erre, így aztán a gyönyörű fülbevalóim egy ékszeres dobozba kerültek, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy mivel nincsenek szem előtt, nem is nagyon hordom őket, de legalábbis nagyon ritkán. Szerencsére most, hogy kétszeresére bővül a házunk, lesz bőven falfelület, ahova hasonló megoldást tervezek, de ezúttal keretbe foglalva. Amellett, hogy ez a megoldás praktikus, dekorációs célt is szolgál, hiszen falra akasztva, egy szép horgolt háttérrel faldekorációként is megállja a helyét. Körülnéztem a neten, hogy milyen ötleteket találok, aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen bármilyen, nekünk tetsző mintával elkészíthetjük, a lényeg, hogy négyzet/téglalap alakot tudjunk kihozni belőle. Nézzük miket találtam:

Találtam egy egész jó kis gyűjteményt Ányi oldalán (aki egyébként a Ravelry-n szemezgetett).

Amikor az ember inspiráció után kutat, természetesen, jó barátunk a Pinterest:



Habár a következő, ha jól értelmezem az elkészítését, egy már meglévő csipketerítő kerethez való rögzítését javasolja, aki horgol, annak a hasonló négyzetbe foglalt kör minta elkészítése nem okozhat gondot (de legalábbis rengeteg instrukciót találni hozzá a neten):



Még mindig Pinterest:






És ha esetleg valaki mégsem négyzet/téglalap alakúra vágyna:







Hölgyeim, munkára fel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése