2016. január 12., kedd

Újratervezés... avagy fő a határozottság :)

Nemrég írtam a hőmérséklet takaróról, aminek nagy lelkesedéssel nekifogtam. Horgolgattam is a kis négyzeteimet egészen 9 napig, amikor is rájöttem, hogy annyira hektikus az időjárás, hogy ha sorba illesztem a négyzeteket, akkor valami egészen kusza katyvasz lesz a dologból. Így aztán nagy keservesen úgy döntöttem, hogy lebontom az első 9 napot és újrakezdem csíkosan. Utólag nem bántam meg, bár nagyon fájt, amikor felszedtem azt a 400 szemet, amivel kezdtem a takarót és rádöbbentem, hogy na akkor ezt 9-szer, hogy tudjam  terv szerint folytatni. Végül is két nap alatt sikerült a dolog.
A színeken is változtattam kicsit:

-1-ig fehér
0-5 rózsaszín
5-10 lila
10-15 kék
15-20 zöld
20-25 citromsárga
25-30 narancssárga
30-35 piros
35-40 bordó

Még a barnát szeretném valahova besorolni, de nem döntöttem el, hogy a tavaszi vagy inkább a nyári színekhez tenném.
Az első 10 nap után így néz ki a takaró:



A sorokban nem csak a színeket váltogatom, hanem a pálcákat is. Az egyik sor kispálca, a másik félpálca. Így, ha minden jól megy, akkor az év végére egy körülbelül 280x240 cm-es ágytakarót kapok majd... csak győzzem kivárni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése